1:15 PG

sambungan -catat-1-serangan-pertama-kali-nafsu

Dicatat oleh sixtininer |


memang korang dah tak sabar2 kan...nak tau sambungan citer serangan nafsu kali pertama ni..

bawak bersabar..aku pulak bz semacam 2,3 time ni..

ha..k .aku sambung.

Mula-mula memang la aku tak faham apa maksud perkahwinan. maka the bridegrooom/pengantin pompuan @ anak jiran aku tu tiba-tiba bukak seluar track dia..tinggal seluar dalam yang kaler pink2 dgn sedikit doted..

aku pun tanya ar kat dia...dia nak kencing ke?

tiba-tiba dia terus datang kat aku dan ...cium pipi...perghhhhhhh...mak aih..terkejut gaban ar aku masa tu.

maklumlah..aku ni anak org baik2,mana pernah cium2 anak dara orang.lepas tu aku lihat....dia dgn selamba gabannya telah membuka seluar dalamnya yang comel tu...
weiiii...tak malu ke....???aku terus berkata dgn perlahan kat dia...budak2 ramai kat luar tu.

dia pun dgn muka relaks..."ala ..macam ni ar selalu aku main kawin-kawin ngan budak iman (nama seorg jiran aku yang agak besar la dari aku)'

Wooo..rupanya baru aku tahu..sebelum dia berkawin dgn aku...Iman telah memperisterikan dia..dan Imanlah yang telah menjahanamkan kedaraan dia..

ech...lain macam dah aku rasa.' pitpit' aku sudah terasa seperti mau mengeras...apa yang telah berlaku pada diriku...

apa terjadi selepas itu..


aku baru kenal...Oooo..macam tu rupa WeeWee....hehehe..kami pun belayar.

- aku percaya korang tak dapat nikmat nafsu macam ni-

0 ulasan:

Catat Ulasan

Subscribe