7:32 PG

Wanita berkuku Panjang,cantik,seksi,Pembersih?????

Dicatat oleh sixtininer |

ni bulan pouase beb..malas lah aku nak buat dosa
dah la pahale tahap sifar.

tapi betul ke...

aku terbaca la artikel picisan ni...

"Saya berstatus isteri yang menyamai tajuk topik diatas...apa komen anda?ada dikalangan kita yang suka sejak azali lagi menghias jejari dengan kuku panjang dan bersih serta dijaga rapi.Ada pula dikalangan kita tak suka berkuku panjang,tapi suami pula suka...so kena jugalah bela untuk si suami..suami anda suka tak anda berkuku panjang?kalau ada para forumer yg sudi kongsi pendapat kat sini...Saya jaga kuku ni cuma tream setiap minggu dan selalu basuh dengan limau nipis yg dah masak ranum...
Apa pendapat anda pada sang suami yg suka isterinya membela kuku...mungkin itu minat dia atau itu cara dia meluahkan daya rangsangannya pada kita...atau ntahlah saya pun tak pasti...yg pasti saya atau kita saja yg faham....betul tak...???Dan betul lah kalau kita berkuku panjang ni perlu bersih..takut kalau ada kotoran pada bahagian kuku nanti nampak kurang menarik..."


aku punya 10 cent pendapat la...

Dalam keadaan H1N-a half ni, baik toksah la bela kuku panjang.kang malaun kuman tu buat budaya lepak kat kuku kau...ha ..parah,tak pasal2 jadi sedara BaBi....Oink..oinkk

Lagi Pun kuku panjang ni buat tekak aku loya la..ye la..klu dia berak..takkan la sedikit pun najis tu tak lekat kat kuku tu bila dia basuh berak..eeeiiii...patah selera pakcik

hey..pompuan..laki ko pun konfom hilang NAFSU la bila keadaan kuku kau terlalu panjang..penis dia boleh tercedera kau..takkan nak tampal handyplus plak..kang nampak uzur dan tidak bermaya..

apapon..bawak2 la potong kuku..sambil nyanyi lagu namewee....negaraku..negarakuku...

adios.

1 ulasan:

gadis keyel berkata...

hahahaha...geli owh,bela2 kuku neyh..lagi2 time nak mkn..seberapa byk kuman2 dew kat celah kuku dier join skali msok mlot..wek!

Catat Ulasan

Subscribe